UX tyrimais ir analize paremti web
sprendimai, kurie padeda verslui augti.

Marketingo automatizavimas ir kontaktų rinkimas

Tai yra naujų galimybių ir įrankių „įdarbinimas“ siekiant pagreitinti Jūsų rinkodaros veiklą.

Ką tai reiškia? Sutaupysite laiko, resursų bei pakelsite efektyvumą optimizuodami įvairias smulkias bei pasikartojančias užduotis tam, kad galėtumėte koncentruotis į kur kas svarbesnius dalykus. Rezultatas – Jūsų apyvarta kils (statistiškai apie +10%), o rinkodaros efektyvumas padidės iki 70% (duomenys iš emailmonday.com).

Kam rinkti kontaktus? Tam kad turėtumėte aiškią tikslinę auditoriją, kuri domisi Jūsų prekėmis ir paslaugomis, o tinkamai pasiruošus, galėtumėte juos edukuoti ir privesti iki norimo veiksmo atlikimo (pvz. produkto pirkimo).

Rinkodaros Automatizavimo Scenarijai:

  1. Vertingo turinio atsisiuntimas  – Pasidalinkite vertingu turiniu, už kurį paprašykite kontaktinių duomenų (pvz el. pašto). Sukūrę tikslingą veiksmų seką, skirtą būtent tiems vartotojams, galėsite juos edukuoti apie susijusias Jūsų prekes ir paslaugas taip padėdami apsispręsti ir pasiruošti teisingo sprendimo priėmimui (konversijai).
  2. Naujų kontaktų rinkimas – Naudokite/kurkite vertingą edukuojantį turinį, dėl kurio vartotojas būtų suinteresuotas grįžti dar kartą. Pasiūlykite naujienlaiškio prenumeratą.
  3. Prekiaujate naudodami svetainę? Nors dauguma e-shop, turi pagrindines automatizavimo funkcijas, tačiau tikrai ne visos išnaudoja geriausias praktikas. Pvz.: Palikto krepšelio priminimas, papildomi pasiūlymai, panašūs pasiūlymai, lojalumo pasiūlymai ir tt.
  4. Turite ilgą pardavimo ciklą? Rinkodaros automatizavimas Jums padės dalį jo automatizuoti taip pasiliekant daugiau laiko pardavimų vykdymui.
  5. Gaunate daug užklausų, tačiau ne visos yra kokybiškos? Pasitelkite automatizavimą klientų filtravimui ir kvalifikavimui. Negaiškite laiko su užklausomis, kurios neneš naudos nei klientams nei Jums.
  6. Edukacinis procesas – pagalba naudotis Jūsų preke/paslauga, kuomet klientui kyla klausimai, ar norite suteikti Jam daugiau naudos.

Taigi, kontaktų rinkimo bei rinkodaros automatizavimo nauda:

  • Laiko ir resursų taupymas.
  • Iki 70% Padidėjęs efektyvumas.
  • Didesnė apyvarta vidutiniškai apie 10%.
  • Didesni pardavimai.
  • Laimingi klientai įsigiję jiems vertingą prekę ar paslaugą.

Sužinokite kaip tai pritaikyti Jūsų verslui

Prašome kuo išsamiau užpildyti žemiau esančią kontaktinę formą ir per 48 valandas mes su Jumis susisieksime.

Vata Studio

Savo žiniomis ir patirtimi padedame verslui augti. Kuriame sprendimus kurie padeda mūsų klientams gauti daugiau klientų.



info@vatastudio.lt
Vilniaus g. 35, Vilnius